Retourneren

Ben je niet helemaal tevreden over je aankoop? Geen probleem, je kunt je aankoop/aankopen binnen 14 dagen gewoon retour sturen of terug brengen in 1 van onze winkels!

Hoe retourneer ik een artikel?

  1. Doe het artikel weer terug in de bijbehorende plastic zak of schoenendoos.
    - De artikelen dienen ongebruikt, onbeschadigd, in originele verpakking en goed verpakt te worden teruggestuurd.
    - Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de geretourneerde artikelen als je deze hebt gebruikt op een manier die verder gaat dan noodzakelijk is om de pasvorm, kleur of materialen te beoordelen.

  2. Vul het meegeleverde retourformulier in.

  3. Stop het artikel en het retourformulier in de verzendzak.
    - Je kunt de zak waarin de artikelen zaten hergebruiken. Als de bestelling is verstuurd in een kartonnen doos kun je de zak gebruiken die wij hebben bijgevoegd in het pakketje.

  4. Zorg ervoor dat de verpakking goed dicht geplakt zit.

  5. Plak het meegeleverde retourlabel met onze adresgegevens over het bestaande etiket.

  6. Lever je pakket in bij het dichtsbijzijnde PostNL of DHL filiaal.
    - Let op! De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Het is belangrijk dat je een bewijs van retournering krijgt.

  7. Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen en beoordeeld zal de terugbetaling zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 werkdagen worden voltooid.
  • Indien je een verkeerde bestelling hebt ontvangen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen dit per direct kosteloos herstellen.
  • Het is ook mogelijk je bestelling terug te brengen in 1 van onze winkels. Let op! Hierbij kunnen wij niet direct je geld teruggeven aangezien terugbetalingen via onze Mollie betaalservice verlopen.

Indien je nog vragen hebt betreffende het retourneren neem dan gerust contact met ons op!